Video düzenleme programı Animoto’ nun her yıl gerçekleştirdiği ve 1000 tüketici ve 500 pazarlamacının katıldığı anket videonun satın alma davranışını nasıl etkilediğini ve pazarlamacıların giderek artan video kullanımına nasıl ayak uydurabildiğini gösteren önemli verileri sunuyor.
Animato’nun 2018 video pazarlama trendleri: tüketici davranışları ve pazarlamacılar üzerindeki etkisi adlı raporunda öne çıkan başlıklar şu şekilde:
- Markaların % 93’ü, sosyal medyada video yayınlayarak yeni müşteriler kazandığını söylüyor
- Pazarlamacıların% 88’i, sosyal video çabalarının YG’sinden memnun
- Pazarlamacıların% 81’i, Facebook’ta en az bir videoya reklam harcaması yaptığını söylüyor.
Sayılar bir pazarlama unsuru olarak videonun önemini pekiştirmek için önemli. Animoto’nun tam raporunu bu linke tıklayarak inceleyebilirsiniz.
Bu yazımızda ilginizi çekebilir: “Video Neden Sosyal Medya Stratejinizin Bir Parçası Olmalı?”