Dijital Dönüşüme Yatırım Yapmanız İçin 9 Neden

Markanız için sürdürülebilir bir ticari geleceği güvence altına almak istiyorsanız, dijital dönüşüm stratejinize yeterli zaman, para ve enerjiyi aktarmak akıllıca bir hareket olacaktır. 2020 itibariyle, uzmanlar dijital dönüşüm stratejilerine yapılan harcamaların dünya genelinde 2 trilyon doları bulacağını öngörüyor.  Biz de çabalarınıza ilham vermek için,  sizi dijital dönüşüme yatırım yapma konusunda ikna edebilecek 9 istatistiki bilgiyi derledik:

1.  Günümüzün içerik tüketiminin % 80’i video tabanlıdır.

 Geleneksel medya kanalları halen etkili olsa da, özellikle basılı medya araçları artık eskisinden çok daha az güce sahipler.  Bugünün görsel içeriğe olan açlığını gideren mecralar doğal olarak dijitaldir. Özellikle günümüz trendlerine baktığımızda hedef kitlenize bağlanmak için video tabanlı çekici pazarlama materyalleri sağlamanız gerekir. Dijital kanallar ve temas noktaları bu iletişimi sağlamanın en iyi yoludur.

2. Analog yaklaşımlardan kaçının

Günümüzün öğrencileri hiçbir zaman bir posta pulu yalamadı. Dijital gençlerin çağında, tanıtım ve iç iletişim gibi analog yaklaşımlar nadiren başarı için ihtiyaç duyduğunuz sonuçları sağlayacaktır.

3. Akıllı telefon kullanıcılarının% 61’i uyurken akıllı telefonlarını yastıklarının altında veya yataklarının yanında tuttuklarını kabul etmişlerdir.

  Bu önemsemeniz gereken bir istatistiktir. Web siteniz ve sosyal medya çalışmaları başta olmak üzere mobile yatırım yapmak öncelikleriniz arasında olmalıdır.

Bu yazı da ilginizi çekebilir: “NEDEN MOBİL UYUMLU BİR WEB SİTENİZ OLMALI?”

4. ABD’de şirketlerin % 76’sı teknolojyi işlerinde kullanıyor.

Şirketlerin büyük çoğunluğu dijital dönüşüm yolunda yatırım yapıyor. Bu oran maalesef ülkemizdeki KOBI’ler söz konusu olduğunda çok daha düşük. Ancak yine de ülkemizde de dijital dönüşüme yatırım yapan şirketlerin sayısı her geçen gün biraz daha artmaktadır.  Dijital çağı benimsememeniz durumunda eninde sonunda rakiplerin arkasına düşebilir ve uzun vadede modası geçmiş olma riskini göze alabilirsiniz.

5. İşletmelerin % 61’i, Nesnelerin İnterneti’nin (IoT), üretim ve ileri teknoloji ile birlikte, dijital iş stratejilerinde çok önemli bir rol oynadığını belirtiyor.

Siz de  IoT’nin gücüne ve iş geliştirme faydalarına yatırım yapmaya başlamalısınız.

6. CEO’ların % 56’sı, dijital gelişmelerin zaten gelir artışını sağladığını düşünüyor.

Bu, iş büyümesinin ve hızlanmasının ana hedefi olduğundan, dijital dönüşüme yatırım yapmak için net bir durumdur.

7 2020 yılına kadar, tüm gelirlerin % 47’si dijitalden etkilenecektir.

Kuşkusuz, dijital teknolojiler o kadar uzak olmayan bir gelecekte daha karmaşık hale gelecektir. İlgili olmak ve büyümeyi teşvik etmeye devam etmek için, dijitalin gücünü benimsemek çok uzak bir lüks yerine şimdi bir zorunluluktur.

8. Bugünün pazarlamacılarının % 39’u, genel pazarlama harcamalarını artırmadan dijital bütçelerini artırmayı, esas olarak mevcut bütçelerini dijital kanallara yeniden tahsis etmeyi planlıyor.

Bugünün işletmelerine sunulan dijital kanalların, platformların ve temas noktalarının zenginliği artıyor ve bu tür satış noktalarına yatırım yaparak, devam eden iş başarısında sağlıklı bir seviyeye ulaşabilirsiniz.

9 Dünya nüfusunun % 50’sinden fazlası 30 yaşın altındadır –

Nüfusun yarısından fazlası 30 yaşın altında olduğu için, her zamankinden daha fazla sayıda dijital yerli yaşamaktadır. Bu yeni nesil dijital fikirli tüketicilere hitap etmeye devam etmek için, sürekli olarak dijital dönüşüme yatırım yapmak çok önemlidir.

Sonuç

Dijital dönüşümün, bugünün, yarının ve geleceğin en sürdürülebilir ticari başarı aracı olduğu açıktır. Henüz yapmadıysanız, çok geç olmadan, rakipsiz gücünü ve dijital dönüşüm potansiyelini şimdi kucaklamalısınız.

Markanız için dijitalden daha fazla yararlanmak için şimdi bizimle iletişime geçin.

Kaynak: https://digitalmarketinginstitute.com/blog/10-reasons-your-business-should-invest-in-digital-transformation-corporate