2020 zorlu bir yıldı. Bir çok işletme dijital dönüşüme ayak uydurmaya çalışırken aynı zamanda ayakta kalma mücadelesi de verdi. Fakat 2021 için de yeni umutlar, biraz da olsa normalleşme ve yeni potansiyel müşterilere ulaşmak ve büyüme vaat ediyor.
Fakat bu yeni potansiyel müşterilere ulaşmak için yapılacak çalışmalar, yeni yaklaşımlar, yeni düşünme yolları gerektiriyor. 2020’nin başında sahip olduğunuz şeyler, muhtemelen artık potansiyel müşterilerinizle alakalı değil. Örneğin fuarlar, iş toplantıları tüm bunlar değişime uğradı. Bu, bağlantı kurmanın yeni yollarını aramanız gerektiği anlamına gelir – LinkedIn hazırladığı son infografikte bizlere “LinkedIn’de Etkinleştirilecek 5 Yeni Müşteri Bağlılığı Stratejisi” ipuçlarını paylaşıyor.
Aşağıda infografiğin Türkçeleştirilmiş haline ulaşabilirsiniz. LİnkedIn’i yeni kullanmaya başladıysanız; “LinkedIn Hakkında Bilmeniz Gereken Her Şey” adlı blog yazımızı da okumanızı öneriyoruz.
LinkedIn pazarlama stratejisi oluşturma konusunda profesyonel bir çözüm arayışınız varsa, biz bu konuda size yardımcı olabiliriz. Müşteri temsilcilerimizden randevu almak için şimdi bizimle iletişime geçebilirsiniz.