Dijital Pazarlama Blog Yazıları

Dijital pazarlama ile ilgili en güncel bilgiler, makale, araştırma, sunum, doküman, video ve infografikler.

Dijital Pazarlama
Blank Image

Dijital Pazarlamanın Gelecek 5 Yılı Nasıl Olacak?

Çağımızda artık her şey hızlı bir şekilde gelişiyor ve değişiyor. Dijital pazarlama da öyle; Dijital pazarlama şu ana kadar yeni ortamlara ve müşteri taleplerine hızla adapte oldu. Bunu akılda tutarak sizce dijital pazarlamanın gelecek 5 yılı nasıl olacak? İnternet’ten önce pazarlama, bugünkü durumdan çok farklıydı. Basılı reklamlar, adrese gönderilen postalar ve diğer geleneksel medya araçları […]...
Sosyal Medya PazarlamaYoutube
Blank Image

YouTube’da Başarılı Olmak için İpuçları

Günümüzde müzikseverler olarak eskiye göre oldukça şanslıyız.  Müzikle ilgili her şeye internet ortamında erişebiliyoruz. Her an, istediğimiz her yerden müzik dinleme ve izleme imkanına sahibiz. Görsel olarak müzik tutkusu video ile hayat buldu. İnsanlar artık videolar izliyor. Hayatımızın çoğunu kaplayan bu tutku sayesinde röportajdan tutun; sahne arkasına, provalardan lansmanlara kadar her şeye videolar sayesinde ulaşabiliyoruz. Burada […]...
Sosyal Medya Pazarlama
Blank Image

Sosyal Medyada Zaman Kazandıran 3 İpucu

Eğer sosyal medya yöneticiyseniz zaman sizin için çok değerlidir. Doğru zamanda doğru paylaşımlar yapmak önemlidir, ancak içerik hazırlayabilmek için araştırma yapacak zamana da ihtiyacınız var. Eğer birden fazla markanın hesabını yönetiyorsanız tüm gününüzü sosyal medyada paylaşım yapmaya ayırmanız gerekir bu gerçekten hiç de hoş olmaz.  Bu yazımızda sizin için  sosyal medyada zaman kazandıran 3 İpucu […]...
içerikSosyal Medya Pazarlama
Blank Image

Sosyal Medya Paylaşımları Nasıl Olmalı? (2022 verileri ile güncellenmiştir)

“Sosyal medya paylaşımları nasıl olmalı?” sorusu, bu işi daha profesyonel yapmak isteyenlerin arama motoruna en çok sordukları soruların başında gelir. Bir strateji belirlemeden önce bilmemiz gereken en önemli konu “insanların sizin marka, ürün ya da hizmetlerinizi düşünmediği”dir.  İnsanlar, markanızı, ürün ve hizmetlerinizi düşünmüyor! ...