İçerik pazarlaması, tüm sektörlerde önemli bir yere sahiptir. Arama motoru optimizasyonu (SEO), sosyal medya pazarlaması ve e-posta pazarlaması dahil yüzlerce diğer web pazarlama stratejisiyle uyumludur ve herhangi bir pazarlama kampanyasının en iyi yatırım getirilerinden (ROI) birini sağlar. Sektörler arasında pazarlama stratejisiyle beraber, içeriğin artan önemi ile pazarlamacıların %70’i aktif olarak içerik pazarlamasına yatırım yapıyor. İçerik pazarlamasının özü açıkça yüksek kaliteli içerik ve hikaye anlatımıdır. Ancak yıllar geçtikçe, hikaye anlatımı geliştikçe, insanların odağı birkaç yıl öncesinden başka alanlara yöneldi. Video pazarlamanın içerik stratejisinde 1 numaralı form olmasıyla, %66’sı bir ürünle ilgili videoları okumaktan çok izlemeyi tercih ediyor. Bununla birlikte, pazarlamacıların, potansiyel müşterilerin satın alma kararını tetiklemelerine yardımcı olan ve her yönü kapsayan hikayeler sattıklarından emin olmaları gerekir.
Hareket halindeyken içerik tüketme söz konusu olduğunda, podcast’ler video pazarlamadan sonra en önemli içeriklerden biridir. Çok daha fazlası için infografiğimizi inceleyin 😊
kaynak: www.socialmediatoday.com